RETOURNEREN & GARANTIE
Op deze pagina vind je alle belangrijke informatie over het retourproces en het garantieproces.
We hopen natuurlijk dat je tevreden bent met de bestelling, maar je kunt altijd een reden hebben om te willen retourneren. Uit ervaring weten we dat lang niet alle klanten de onderdelen meteen gebruiken. We hebben het wettelijke herroepingsrecht daarom verlengd tot maar liefst 100 dagen! Precieze details kun je vinden in onze algemene voorwaarden.
100 Dagen gratis Retourneren
Wil je iets retourneren? Dan betalen wij de retourkosten binnen 100 dagen.
Klik hier voor een DHL Pakbon
Retourneren - stap voor stap:
Volg voor het retourneren de volgende stappen:
Stap 1: Retourformulier invullen
Vul het retourformulier in en voeg het toe aan een pakket voor een snelle verwerking.
Stap 2: Artikelen verpakken
Verpak de te retourneren artikelen in de originele verpakkingen. Vul de doos met voldoende vulmateriaal, met name bij zware onderdelen is dit belangrijk.
Voeg nu het ingevulde retourformulier uit stap 1 toe.
Stap 3: Retourlabel aanmaken en uitprinten
De retourzending is voor jou gratis. Klik hier om een retourlabel aan te maken. Vul hier bij 'Customer's reference' je ordernummer in en daaronder je naam en adresgegevens. Print het retourlabel vervolgens uit en plak het duidelijk zichtbaar op het pakket.
Stap 4: Pakket afgeven.
Je kunt het pakket nu afgeven bij een PostNL-punt om het naar ons te laten versturen. Bewaar het verzendbewijs alsjeblieft goed.
Zodra we het pakket hebben ontvangen ontvang je een automatische e-mail met de bevestiging. Als je hebt gekozen voor een restitutie zal het bedrag worden terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt bij het plaatsen van de bestelling.
Garantieformulier
Als je een beroep wilt doen op onze garantieregeling, gebruik dan onderstaand formulier. Voeg daarnaast foto's toe van de mankementen voor een snellere verwerking van de retourzending. Bij garantieaanvragen kan de verwerkingstijd variëren, omdat de producten naar de fabrikant gestuurd moeten worden om daar gecontroleerd te worden. Vervolgens zullen onze medewerkers je per e-mail over de verdere afhandeling informeren.
Informatie over retouren
Gebruik onze formulieren voor jouw retouren. Boek niet zelf jouw betalingen terug via creditcard en PayPal, omdat dit de verwerkingstijden kan verlengen en extra kosten met zich mee kan brengen.
Statiegeld artikelen
Statiegeldartikelen zijn artikelen die gerecycled kunnen worden. Op deze producten zit statiegeld, dat je bij aankoop extra betaalt. Stuur het complete defecte oude onderdeel van jouw auto gefrankeerd naar ons op en vermeld duidelijk je bankgegevens. Na ontvangst van de gebruikte onderdelen maken wij het betreffende statiegeld over.
De volgende productcategorieën vallen onder statiegeldproducten:
Productgroep
- Startmotor
- Aandrijfassen
- Remklauwen
- Injectoren
- Injectiepompen
- Hydraulische pompen
- Stuurhuis
- Dynamo's
- Turbocompressors
Retouradres
Retouren worden alleen geaccepteerd op onderstaand adres.
Stuur geen ongefrankeerde pakketten naar ons op, omdat wij de herkomst en inhoud ervan op het moment van acceptatie niet kennen.
Carpardoo is een handelsmerk van kfzteile24 GmbH
kfzteile24 GmbH Retouren/BT03
Gewerbestraße 12
14554 Seddiner See Duitsland
Tegoeden en creditering
Tegoeden op basis van retouren worden door ons op de rekening teruggestort, die bij aankoop is gebruikt.
- Betalingen via PayPal worden ook via PayPal teruggestort.
- Betalingen via creditcard worden ook via creditcard teruggestort.
- Betalingen via de volgende betaalwijzen worden per bankoverschrijving gerestitueerd.
- Vooruitbetaling
- iDeal/Online betalen
Contact
Heb je vragen over retouren of garantie, neem dan contact op met onze klantenservice
- Telefoon: +31 800 2224447
- E-Mail: info@carpardoo.nl
Je kunt hier ook terecht voor garantie en/of technische ondersteuning.