Gratis verzending voor bestellingen vanaf 120 euro bestelwaarde
Voertuigselectie op KBA-nummer
NL
    Of
    Of selecteer voertuig volgens criteria:

    Retouren

    Zo kun je een artikel retourneren

    Je kunt ongebruikte artikelen in de originele verpakking binnen 100 dagen gratis retourneren. Hier vind je alle informatie over ons retourproces.

    Informatie over artikelen met statiegeld vind je op de pagina Statiegeldartikelen.

    Informatie over artikelen met statiegeld vind je op de pagina Statiegeldartikelen.

    Dit is hoe het werkt

    1. Vul het retourformulier in

    Is het artikel dat je wilt retourneren ongebruikt en nog niet geïnstalleerd? Vul dan het retourformulier volledig in. Als het artikel al geïnstalleerd is of gebreken vertoont, gebruik dan het garantieformulier.

    Retourformulier

    2. Verpak het artikel/de artikelen

    Stuur artikelen alleen terug in de onbeschadigde originele verpakking en plaats ze in een aparte verzenddoos met voldoende vulmateriaal. Leg het ingevulde retourformulier (zie stap 1) duidelijk zichtbaar bovenin de doos. Dit helpt ons om je retourzending sneller te verwerken.

    3. Print het retourlabel en verzend het pakket

    Retourneren is voor jou gratis. Je kunt het pakket met het retourlabel afgeven bij een PostNL-punt om het naar ons te laten versturen. Vul bij "Referentie van de klant" je ordernummer in en daaronder je naam en adresgegevens. Zodra we je retour hebben verwerkt, ontvang je per e-mail een bevestiging.

    Let op:

    4. Ontvang je terugbetaling

    Zodra we je pakket hebben ontvangen, verwerken we je retourzending zo snel mogelijk. Je ontvangt de terugbetaling binnen 14 dagen via dezelfde betaalmethode die je voor je bestelling hebt gekozen. Bij betaling met creditcard of PayPal verzoeken wij je om zelf geen terugbetaling aan te vragen.

    Over 98% van de door ons verkochte artikelen wordt niet geklaagd.

    Aanvullende informatie

    Hoe kan ik accu's en volumineuze goederen retourneren?

    Helaas kunnen batterijen en grote artikelen niet met DHL worden geretourneerd. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice per e-mail via info@carpardoo.nl. Ons serviceteam geeft dan een bijbehorende afhaalopdracht uit. De specifieke ophaaldatum regel je vervolgens rechtstreeks met het transportbedrijf.

    Waar moet ik rekening mee houden bij een garantieclaim?

    Naast het wettelijke herroepingsrecht voor consumenten en ons vrijwillige retourrecht van 365 dagen, heb je bij defecte artikelen een wettelijke garantieclaim. Daarnaast bieden tal van fabrikanten garanties aan. Meer hierover staat in onze algemene voorwaarden.

    Vul het garantieformulier in en voeg duidelijke foto's toe. Stuur alles naar onze klantenservice via info@carpardoo.nl. Voeg de garantieclaim ook toe aan je retourpakket. De verwerkingstijd kan variëren, aangezien de artikelen doorgaans ter inspectie naar de fabrikant worden gestuurd. Wij informeren je per e-mail over de uitkomst.

    Garantieformulier

    Heb je nog vragen?

    Als je hieronder niet de juiste informatie vindt, neem dan gerust contact met ons op. Ons ondersteuningsteam beantwoordt graag al je vragen.

    Schrijf ons

    Neem contact met ons op via e-mail en we reageren zo snel mogelijk.

    E-mail schrijven